Stockholm

 2009.05.25. 11:34

Megvolt Stockholm is. Az az igazság, hogy nyomott a cipőm, meg nagyon egyedül éreztem magam. Az eső is szemerkélt. Azért nagyon szép ám. De ezek a svédek köpnek, orosz zsepit is láttam, meg tarkónböfögtek egy étteremben. Európa. Végigolvastam a háború és békét egy padon, aztán hazajöttem. Előtte még mérgelődtem egy sort, de ha ennyit akartam megnézni, akkor ennyit néztem meg. Pár képet csináltam azért, meg pár videót, amin folyamatosan anyázok. Egyfajta narrálásként. Tetszett az a nap a végére. A buszút is nagyon jó volt, gyönyörű tájon jöttünk át. Visszamegyek egyszer.

Címkék: stockholm linkoping

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr941142340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása