Pizzalap

 2009.11.08. 20:19

 Elmentem ma városunk legnagyobb bevásárlóközpontjába pizzatésztát venni. Zsofóval beszélgettem és mind a ketten rá voltunk feszülve a nem akarok semmit csinálni, csak valami kártékonyat és nagyon hízlalót enni témára. Zsofó rendelt pármai sonkás pizzát az olasztól, én pedig beültem Lilith-be és elhajtottam az áruházig, hogy vegyek pizzatésztát. Az áruházban a mirelitrészlegen találtam pizzatésztát, de némileg kifogásoltam, hogy az összes apró darabokra van törve, ezért eltekintettem a vásárlástól. Aztán bóklásztam, hátha. Útközben egy jó darabig szemeztem egy erős, pfefferoni paprikás savanyúsággal, de aztán úgy döntöttem, hogy jó lokálpatrióta módjára elmegyek a zöldségeshez és a kiskereskedőt támogatom a szörnyüzletlánccal szemben. Vettem még ezt-azt útközben. Csak a legszükségesebbeket. Mondjuk jégert. Meg sört. Meg villanykörtét. Meg pár apróságot majdnem tízezer Ft értékben. Egy pizzarendelés azért olcsóbb lett volna. Aztán a kenyeres résznél találtam pizzalapot. Egy csomag. Három darabot tartalmazott. Három darab megközelítőleg 12 cm átmérőjű szottyadék pizzalapot. A csomagolás bőszen hirdette nagy betűkkel: "Pizza lap. 4db". Fel is röhögtem. Ez mondjuk a mellettem tevékenykedő árufeltöltő hölgynek nem tetszett nagyon. 

Vettem pestot is apunak meg a Jutkának. Tudom, hogy még nem ettek és hogy nem is venne saját jószántából ilyet édesapám. Nagyon szeretem, ahogy az ilyen dolgokat fogadja. Egy riadt vadállat óvatosságával közelít az ismeretlen ételhez. Látom a szemében nagyapám hozzáállását is. Lufaszt! De azért attól nagyon messze áll. Szeretem látni az örömöt az arcán, ha ízlik neki. Akkor kicsit utazhatok az időben. Láthatom a csintalan, csokifeketére sült, nyúlánk focizó srácot, a szerelmes kamaszt, a bohóckodó fiatal felnőttet. Jobban meg tudom érteni, hogy milyen igazságtalan, komor, rendkívül összetett, vicces és csodálatos ez a világ.

A szemében látszik.

Címkék: gondolkozós

A bejegyzés trackback címe:

https://mestahh.blog.hu/api/trackback/id/tr821509928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsöfi 2009.11.09. 11:12:48

Mindjárt lesz hurka. Jövőhétvégén megtartjuk a hurka napot? Szerintme tudok vinni. Felléptek?

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.11.09. 13:55:13

Jaja, penteken es szombaton is. Vasarnap? Vagy utana het szombat?

Zsöfi 2009.11.09. 16:23:03

Mármint jövőhét:) 21-e vasárnap:) Az gondolom jó:) Úgy ennék mááán.

Sziszo 2009.11.10. 11:37:51

csak a salátaaaaa :S :(

zsofoka 2009.11.10. 13:32:00

1-1 pihenőnapot behozhatsz. Főleg ha az vasárnap. nekem ez az elméletem.
süti beállítások módosítása